jueves, 8 de abril de 2010

La integració d'aprenentatge basat en projectes

Les aplicions portables ofereixen un gran potencial , ja que permet que aquest sigui més accessible i portable.

Disseny de passos :
  1. El punt d'inici del programari és la utilitat de donar als estudiants una flexibilitat amb l'us a través d'una varietat de treball, llocs d'aprenentatge, a més d'oferir la integritat de les seves dades, contrasenyes, arxius de treball, identitats...
  2. Selecció d'un conjunt de programes que s'adapten a les seves necessitats d'aprenentatge ( audio, vídeo, documents de text, correu electrònic, Internet o wikis )
  3. Desenvolupar activitats que complementen l'ús del programari sense confondre el paper de la tecnologia amb les necessitats de l'aprenentatge o l'avaluació.
  4. Decidir sobre un dispositiu portable compatible, i recomanar a l'alumne en funció d'una varietat de problemes que es pot trobar més endevant.
  5. Localitzar el programari, intalar-ho i provar-lo.
  6. Taller d'alumnes en la instal.lació i configuració de les apliacions portàtils.
  7. Esudiants de suport per dur a terme assaigs de camp de la utilització de programari per a l'aprenentatge i les tasques.
  8. Provar i avaluar el contingut i prograes per assegurar que funcioni correctament en totes les situacions.
  9. Avaluar de forma progressiva i estar disposat a donar suport als estudiants .

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ENQUESTA SOBRE PORTABLES

<iframe src="https://spreadsheets.google.com/embeddedform?formkey=dE90SzdwZXJiYlVhd2ZKYTJtVDloS3c6MQ" width="760" height="5557" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Cargando...</iframe>