Disseny de passos :
- El punt d'inici del programari és la utilitat de donar als estudiants una flexibilitat amb l'us a través d'una varietat de treball, llocs d'aprenentatge, a més d'oferir la integritat de les seves dades, contrasenyes, arxius de treball, identitats...
- Selecció d'un conjunt de programes que s'adapten a les seves necessitats d'aprenentatge ( audio, vídeo, documents de text, correu electrònic, Internet o wikis )
- Desenvolupar activitats que complementen l'ús del programari sense confondre el paper de la tecnologia amb les necessitats de l'aprenentatge o l'avaluació.
- Decidir sobre un dispositiu portable compatible, i recomanar a l'alumne en funció d'una varietat de problemes que es pot trobar més endevant.
- Localitzar el programari, intalar-ho i provar-lo.
- Taller d'alumnes en la instal.lació i configuració de les apliacions portàtils.
- Esudiants de suport per dur a terme assaigs de camp de la utilització de programari per a l'aprenentatge i les tasques.
- Provar i avaluar el contingut i prograes per assegurar que funcioni correctament en totes les situacions.
- Avaluar de forma progressiva i estar disposat a donar suport als estudiants .
No hay comentarios:
Publicar un comentario